Sunday, October 26, 2008

Selamat Hari Hari

Assalamualaikum wbt...


Hakhakhak!! Camat ari raye... Raye da nak abeh da aku baru nak wish. Tak per laa kan, still di Bulan Syawal. Lama nau aku tak hapdet. Bzi bangett!! Takder masa lorr... Huhuhu.... Raye tahun ni cam raye tahun2 lepas. Sambut dengan sederhana jek. Baju adik2 aku still tak berapa nak siap. Wakakaka!! Seb baik baju aku yang sebanyak 3 pasang ittew sempat siap. Kehkeh... Tema famili aku tahun ni kaler purple. Ahaks!! Kalo ader masa nanti aku upload gambau masa raye ari tuh. Penat wehh duk beraya. (Ni nk cakap Ganu.. lantak r korang paham ke tak. Hakhakhak!!)

Aku nih ghamai anok beranok. Gi mari gi mari, pat tule jek. Nok mutoh jelanok wase. Macang mane dok wase nok mutoh, gi umoh orang ni makang, gi umoh orang tu pulok... ehh makang pulok. Huhuhu... Se'eh ke diri pa. Urmm mase dok mengizingkang. Sesok aku citer pulok neh... Tatata... :p.

No comments:

Post a Comment

Tenkiu...Tenkiu...