Saturday, March 7, 2009

Visit My Bro Plus Jenjalan





Assalamualaikum wbt.... J

umaat lepas, aku ngan famili pi melawat adik aku kat PLKN Bukit Jong, Kuala Krai, Kelantan. Kami bertolak kol 9 pagi. Destinasi pertama yang dituju ialah Pengakalan Kubor. Muahaha!!! Nak kata pi shopping tu, idak ler. Saje jenjalan cuci mate.... Kami sampai dlm kol 11 lebih. Banyak nau baju, shirts, kain tudung, jeans (local punyer made in Thailand - huhuhu!!) yang lawa-lawa. tapi nengok ler pulok regernye. Lemah lotut den! Yang paling aku geram - teddy bear! Comel siutttt!!!! Tapi lupa nak snap gambar teddy bear yang kiut miut ittew...
Aku cuma beli makanan ringan jjek... Kacang senyum (Pistachio) ngan gajus (cashew nut). Best bangett. Pastu my famili gerak plak ke Rantau Panjang. Tapi singgah makan jelah. Tak dan nak pi round-round kat Rantau Panjang. Tak cukup masa!!

Pas makan tuh, kami tros ke PLKN. Dalam kol 3.30 lebih, kami pon sampai. Lenguh pukoq aku nih. Huhuhu.... Duk sembang-sembang dalam 3 jam, kami pon mengundurkan diri. Cheewaahh... Alang-alang nak balek Ganu nih, singgah kejap kat Pasar Wakaf Che Yeh. Sempat beli-belah cket ~ Part aku jelah. Muahaha!! Round-round kat pets shop jap. Sempat snap gambau rabbit ngan hamster. Comel sangat!! And then tros gerak balek Ganu... berenti makan satay kat Pasir Putih. Best gak r.. sambel minum ABC. Ahaks!! :p Sesampainye di ghumah... bersiram jap n then tros cari bantal empukku. Kroihhh!!!

No comments:

Post a Comment

Tenkiu...Tenkiu...