Saturday, September 15, 2007

Terima Kasih - Syukria - TenQ

Hye Uol's... Ape kabor? Mouriey's harap sumernya sihat-sihat belaka. Pasti uol's tertanya-tanya ~ pada mereka-mereka yang kehairanan je la kot? Hikss! Kenapa Mouriey's buka balik blog ni lebih awal dari tarikh yang sepatutnya, kan? Hehehehe..... Surprise!! Haa pose tau, jangan pose yang yok, gi dapur siang hari buke puyok!! Muahahaha!!!

Actually, pernah suatu ketika dulu... terdetik di hati ni nak padamkan terus http://mourieys.blogspot.com ni. Rasa dah takder mood dah nak go on....nak wat entry. Bukan masalah sibuk, busy, takder masa....bla bla... Cuma masa tu, Mouriey's 'berperang' dengan perasaan sendiri. Biarlah Mouriey's saja yang alaminya. Biarlah rahsiaaa... (Chewaah cam lagu Datuk Siti ngan Datuk K laa plak... Muahaha!!)

Apa yang penting sekarang ni, Mouriey's rasa dah dapat apa yang Mouriey's cari selama ni. I'm so happy now. Tapi, biarlah berkekalan hingga ke akhir usia, insyaAllah. Mouriey's rasa bersyukur sangat2, rasa apa itu bahagia..... Ehmmm.... so hard to explain. Apa yang dah berlaku seblom ni, biarlah berlalu. Memang Mouriey's akui, Mouriey's sukar nak lupakan sumer tu. Bukan mudah untuk melupakannya dalam sekelip mata. Orang kata life must go on...kan? Kan?

Untuk itu, Mouriey's ingin berterima kasih kepada Hamba Allah yang satu nie, yang sudi merawat luka dihati Mouriey's : -

"Terima kasih banyak-banyak wak. Walaupun saya sedar, saya mungkin bukan yang terbaik untuk awak. Saya mungkin tidak secantik wanita idaman awak....Satu rahmat bila sumer ni terjadi bila tibanya Ramadhan al-Mubarak. Ramadhan tahun ni merupakan Ramadhan paling bermakna buat saya. Terima kasih sekali lagi. InsyaAllah, saya takkan sia-siakan kasih sayang awak....."

Uhuk... malunye saye.... Hehehe. Kerana Hamba Allah inilah, pencetus semangat Mouriey's untuk terus berblogging. Tak lupa juga untuk 'akak tersayang' Mouriey's, Nat a.k.a NatsUmi yang selalu bagi sokongan. Terima kasih. Wassalam....

~ Makin tambah lar jiwang karets haku nih! Hiksss!! ~

1 comment:

  1. i lap u too.. along!!!

    p/s: jiwang lah tu! muahahhahaa...

    ReplyDelete

Tenkiu...Tenkiu...