Tuesday, December 4, 2007

Dia datang....

Assalamualaikum wbt....

Semalam Mouriey's keje shift pagi. Bzi gak. Petang duk umah jek. Ingat nak gi jenjalan kat pantai airport. Tu-tup hujan pulak. Xjadi la. Kebetulan plak Mouriey's kene selsema. Dah 2 hari dah... Mouriey's ni dah lerr ader resdung. Pedih sangat hidung nih. Hampir semua benda yang Mouriey's bau tu menyakitkan rongga hidung ni. Espcially bau asap ubat nyamuk... pantang sesangat!! Sebab tu bila time tido, Mouriey's tak pasang ubat nyamuk yang jenis lingkaran tu. Alahh... kalo pasang pun, lagi 'segar' laa nyamuk tu nanti. Mana taknye... dah kasi obat, sihat laa nyamuk tuh. Muahahaha!!

Mouriey's tak kisah bila lengan, kaki, muka, tinge... berbintat kene gigit nyamuk. Asalkan jangan pasang ubat nyamuk tu. Benci nau!! Nak tido punyalah susah. Bangun pagi, sakit kepala. Ye lah, tak cukup tido. Malamnya, ingat dah ok. Tapi tak, me
nggigil tubuh ni. Rasa seram sejuk, sakit kepala, rasa nak muntah. Dah datang dah..... Rasa cam nak demam jek ni. Huhuhu.... Pas makan nasik cket, telan panadol. Tros masuk bilik, pakai sweater, stoking, pakai selimut toto... kroihh... Letih sangat.....

Ehmm Jard, si Abu mung wat hal ngan aku. Tatau laa apa salah aku pada dia. Marah nau dia. Seb baik tak sempat dia kekoh tangan aku ni. Kalo tak... sure rabak lengan aku. Naik seh gamoknye?? Sempat lagi aku kasi pelempang padu kat muka dia. Geram aku! Kuang hajau tol!! Mak aku tak pulak dia kekoh. Mujur mak aku yang cool down kan dia. Pheww
!!

Very angry En. Abu...

Rilex arr bro...

1 comment:

  1. Oh!!!! my pren!.. huhuhuhu! windu tol aku kat en abu tuh. huhuhuhuhu!

    ReplyDelete

Tenkiu...Tenkiu...