Sunday, April 27, 2008

Apa-Apa Jelahh....

Assalamualaikum wbt...

Lama nau aku tak wat entry untuk blog aku nih. Bzi plus takdak masa. Well, u know me... i kan duk umah jew, makan tido makan tido. Ahaks!! Malas nak gi cc... Kalo g cc ngan bebudak tu, bukannya nak wat entry, diajaknyer aku ni join derang main Counter Strike. Uhuk!! Tak ke haru namanya?? Kalo main game Worms Armageddon ke, Need For Speed Underground ke... tak per gak.

Idop aku sehari-hari... setakat nie Alhamdulillah. Takder paper masalah. Bukan masalah besor laa maknanya. Bukan idop namanya kalo takder masalah kan?? Setiap orang ader masalah. Tapi aku wat bodo jek. Malas nak ikutkan perasaan nih. Orang cakap, IKUT HATI MATI, IKUT RASA BINASA, IKUT NAFSU LESU. Betol laa kan?? So, nak idop, kene pakai otak, akal fikiran yang Allah kurniakan. Gunakannya dengan sebaik mungkin. Jangan gunakan kepala lutut untuk berfikir. (Haper yang aku cakap sebenarnye nih??) Ader sorang member aku ni, dia cakap.... Orang yang heppy-go-lucky ni sebenarnya banyak masalah. Urmm... boleh diterima ker fakta tu?? Entoh lerr, aku pon tak tau nak kata apa. Maybe yes, maybe not kot? Err... otak blurr ah. Sok luse aar aku cter lagi k. See ya. Daa......


No comments:

Post a Comment

Tenkiu...Tenkiu...