Sunday, June 8, 2008

Mengomel

Assalamualaikum wbt...

Aku sebenarnya tak tau apa yang nak dingomelkan. Cukuplah aku cter pasal my pren wedding. Aku lak lupa nak snap gambau dia ngan her hasben. Dia ni kawan aku mase aku blajor kat poli ari tu. Sama umur arr... best pren aku kat poli. Tak sangka lak dia dah kawen... Huhuhu!!! Cepatnyer masa berlalu. Dah ramai kawan-kawan aku yang kawen. Aku jek yang tak kawen lagi. Uhuk! Alerr... kalo aer jodoh, ader laa kan. Tak kemananya... Bak kata pepatah, "Takkan lari gunung dikejar.." Wawawa....

My mom penah cakap.... adik beradik dia dulu, bila time umur 21... sumer dah kawen. Umur 22 dah ada anak. Aku ni saboh (sesuai) ke dah ada anak?? Cam budak skola rendah jek. Sumer orang cakap camtu... Huhuhu!!! Nantilahh... kalo ader jodoh, ader rezeki... aku kawinlah. Aku rasa nilah masa yang sesuai untuk mencari colan-colan suami. Ahaks!!! Tak salahkan bercinta pas kawen?? Aku ni ada ramai kawan lelaki... seriously. Tapi tak semua menepati citarasa aku. Aku bukanlah nak mencari kesempurnaan seorang yang bakal bergelar suami.... Tengok ajelah zaman sekarang. Bukan senang nak mempercayai lelaki. Berapa ramai yang sanggup datang ke rumah, jumpa our parents... minta izin ajak anak dara derang kuar?? Kebiasaannya tahu ambil dan hantar kat depan umah atau tepi jalan. Ader ke patot?? Gentleman laa cket. Huhuhu!! My parents tak suka lelaki yang type camtu. Nak ajak kuar, kena datang umah. Derang pon nak tahu ngan saper anak dara dia nih kuar.... Huhuhu!! Oklah... jumpa lagi. Daa...

No comments:

Post a Comment

Tenkiu...Tenkiu...