Thursday, January 15, 2009

Besday Boyy....

Assalamualaikum wbt...

Ekceli semalam besday my lovely bro... Angah. Aku dh wish awal2 kt dier. Cepat 5 saat dari aweks dier. Huawawawa... Kelas gitteww! Aku nak jadi orang pertama yang wish kat dier. Tak salahkan..... Sehari sblom besdaya dia tu, aku sempat belikan Bucket Combo KFC. Kire banjer arr... Nak beli kek takdan dah... Dalam keadaan hujan renyai2... aku meredah hujan. Huhuhu.....

"Hujan yang turun... bagaikan mutiara..." Seperti jua hatiku ini... sukar bagiku gambarkan dengan kata2... (Erkkk jiwang karat dahh...) Memang aku niat lain masa turun pi beli makanan tu ngan Angah. Nak antor my best fren... But.... tak sampai ati plak nak pi antor. Takot karang kang lain jadinyer. Wat malu jek.... Huhuhu.... Yang tu, biarlah aku simpan kemas-kemas di sudut sanubari aku...
Tak kesahlah... asalkan Angah ada untuk meng'heppy'kan aku yang tengah moody.Tengkiu.. tengkiu.... Loooove u so muchh!! Muah muah muah!!! Hehehehe....

No comments:

Post a Comment

Tenkiu...Tenkiu...