Wednesday, May 5, 2010

Wassupp??

Assalamualaikum & Good Day

Ekceli Mouriey tak tau r nak citer camner..
Nak kata big problem...
Taklah sangat. Sedang2 je kot..
Susah betul nak puaskan hati semua pihak kn?
Apa yang dibuat, diluahkan serba tak kena.
Lebih-lebih lagi melibatkan soal
perasaan dan hati. Ntah lerr....
Masih terngiang-ngiang kat tinge nih
hamburan pedih dari mulut seorang insan
yang rapat ngan mouriey...

"Aku heran laa ngan nko neh...
muka tak lawa pn, tapi ramai peminat..."
Sentap gua dibuatnyer...
Well, memang aku sedar akan hakikat itu.
Aku hanya manusia biasa, redha
dengan ketentuanNya. Apa yang aku nak..
diri ni rasa disayangi, dihargai.
Tu je... Mungkin belum tiba masanya lagi.
Urmm My Prince Charming lom lagi
memunculkan dirinya yang gagah ittew!!
Ahaks!! Koya belanar demooo.... ;p

No comments:

Post a Comment

Tenkiu...Tenkiu...