Friday, October 19, 2007

Masih Ditinggalkan

Assalamualaikum wbt....

Huhuhu.... Aku masih lagi ditinggalkan. Member Mouriey's blom datang keje lagik. Bosan siot duk sensorang.... Tenet plak buat hal. Sakit hati tol.... Kejer pon tak banyak mana. Goyang kaki je laa. Hikss!! On de way Mouriey's nak balik keje, singgah pasar minggu jab. Dekat je ngan tempat keje Mouriey's. Tak der apa pun yang nak dibeli. Saja servey.... ramai gak orang. Last-last teringat kat adik - adikku kat umah yang senantiasa kelaparan.... Beli ayam goreng jek 4 ketul. Cukuplah tu sorang seketul.....

Adik - adik Mouriey's kat umah tu, beli laa gajoh rimau pun...dibalunnyer habis. Kita bajet makanan tu disimpan untuk pat lima hari... sekelip mata jek dah abis. Dalam
masa atu hari jek. Cuba korang bayangkan? Dia ingat aku ni keje kat kilang cop duit?? Huwaa..... Bleh botak kepala gue... Suasana raya plak semakin berkurangan. Orang dah jarang datang beraya kat umah.... Bosan tol. Duit raya pon cket je dapat... Dah tak der mangsa untuk mengepau duit raya. Opsss!! Hehehe....

Tengah lentok...

Ni laa si Chubby Girl tengah letok atas bahu Mak Long dia. Huhuhu.... Payah bebenor nak ulit dia tidur..... Aku geram tau... cute sangat. Sejibik you macam i kecik-kecik dulu... Hikss!! Malam duk umah jek tengok tv sambil berbalas sms ngan dak senak tu... Erkk?? Larikk!!! Last-last tertido. Ntah bila aku sendrik pon tak sedar.... Chow!

No comments:

Post a Comment

Tenkiu...Tenkiu...