Friday, June 5, 2009

Expo

Assalamualaikum wbt...

Ni nak cter... Kat Dataran Shahbandar ada Expo. 3 malam lepas aku pi r jenjalan. Jalan-jalan cari jantan.. Opss!! Acahjelah. Hakhakhak!! Tak der maknanya aku nak pi jantan, hengat aku ni lapo kat jantan sangat ker? Huhuhu.... Aku saje jek pi jenjalanwith my kazen. Aku merempit ler... nek my scoot cabuk aku tu ler. Dia tido kat umah... At least aku tak der laa bosan tahap cipan pretnen kalo kazen aku ni ada. Kan Jumaat ngan Sabtu coti sempena Hari Keputeraan Seri Paduka Baginda Yang Dipertuan Agong plus coti skola lagik.. Soookita enjoyyyy!!! Hakhakhak! Ramai gak laa kat expo tuh. Siap ada taman tema ala-ala Genting Highlands gitu.. Nak masuk dah kene bayau 3 hengget sorang. Urmm tak kisah laa kan. Aku ngan kazen aku pon masuklah... Mak oii meriah curry ngko! Aku ingat nak nek buaian pusing... alerr cam Eyes On Malaysia tuu. Tapi tak kesampaian dek token yang mahal ko. Huhuhu... aku ngan kazen aku just melopong jelah tengok mereka-mereka ittew bergumbira. Uhuk!! Nak nek benda lain pon aku rasa bleh bikin jantung aku tercampak keluar. Seram dowh! Lagi pon aku nak save bajet ler.... Aku balek dalam kol 11 malam. Best gak g jenjalan. Lalalala laa.....

No comments:

Post a Comment

Tenkiu...Tenkiu...