Friday, June 5, 2009

My Best Pren

Assalamualaikum wbt...

Ari nih aku nak bercakap mengenai perasaan. About my feelings.... Ekceli aku bukan nak jiwang2 karets. Saje nak meluahkan di ruangan blog aku nih. Dari mana aku nak mulakan eek... Susah jugak nih. Adoih laa... Urmm aku rasatak perlulah sumer ni kan. Apa2 pun yang berlaku.... setiap masalah aku, idop mati aku... Biarlah aku yang hadapinya sendirian. Hanya seorang insan yang aku kenali yang memahami aku. Sanggup mendengar segala luahan hati aku.Terima kasih banyak-banyak Kak La. Disaat aku rasakan hidup ini seolah tak bermakna lagi buat aku... dialah yang memberi dorongan dan semangat. Aku dah anggap Kak La tu as a my own sister. Aku ni takder abang atau kakak.... Sedih sero.. Uhuk!! K r... malas aku nak ungkit benda yang dah lepas. Yang lepas tu, lepas laa. Biarlah aku simpan kemas dalam hati nie. Aku percaya, setiap apa yang kita lakukan... akan mendapat balasannya. So, fikir-fikirkanlah.. .


No comments:

Post a Comment

Tenkiu...Tenkiu...