Wednesday, June 3, 2009

Wish Me

Assalamualaikum wbt...

Urmm coti skola dah bermula. Maka... dengan itu, ramai laa yang buat kenduri kawen. Hehehe...Bese r.. asal coti skola jek ader orang kawen... Asal ader orang kawen jek, coti skola. Ahaks!!! Kawan aku baru-baru ni dah kawen. Umur baru 22, tapi dah kawen. Muda-muda lagi dah kawen... Tapi baguslah kawen muda. Aku doakan semoga beliau dan suami berbahagia dan berkekalan hingga ke anak cucu, InsyaAllah. My kazen 2 orang pon baru jek bertunang. Aku?? Ntah ler.... no comment. Ader jodoh, ader rezeki aku kawen laa. Setiap orang nakkan keluarga dan kehidupan sendiri yang bahagia kan? Jodoh pertemuan, ajal maut di tangan Tuhan. Kita merancang, Dia yang menentukan. Tinge aku nih dah lali dengan pertanyaan yang bikin aku tak senang duduk. Ye lar, umur dah meningkat, tapi lom kawen... Urmm whatevalah. Suka ati deranglah.... Yang penting, bila tiba saat ittew, aku akan pastikan ia akan menjadi satu peristiwa yang paling bersejarah dalam idop aku... Wish me gud luck k. :D


No comments:

Post a Comment

Tenkiu...Tenkiu...