Sunday, July 5, 2009

Ujian-Mu

Assalamualaikum wbt...

Haii... jumpa lagi dalam ruangan blog aku yang dah lame nau aku hapdet. Huhuhu... Macam-macam hal berlaku kat famili aku sekarang nih. Adoih laa.... Genap sebulan atuk aku eksiden. Tapi alhamdulillah, takder laa teruk sangat.. patah-patah pun takder. Cuma sakit bahagian belakang jek. Pastu hari Khamis baru ni plak my dad masuk wad coz kene batu karang. Kene tahan sehari semalam jek. Pihak hospital tak buat sebarang tindakan.. just x-ray n then bagi medicine. Tak memerlukan operation. Syukurlah... Aku sendiri pon baru baek demam, still batuk-batuk lagi nih. Dah naek serak sore aku ni haa.... Dada plak sokmo rasa sakit. Ye lah.. duk batuk koh-koh-koh!!! Semput rasanya... My mum plak kene operate pas raya. Doc syorkan kat my mum suh buat bulan pose... tapi dia taknak. Baju yang orang tempah untuk raya saper nak jahitkan?? Uhuk!! Aku ni dah ler tak reti... Ni duk makan ubat tahan sakit jelah. Aku faham sangat... cmner sakitnyer bila my mum period. Hanya Allah yang tahu perasaan aku masa tu. Ya Allah.... aku redha dengan ujian yang Kau berikan.......

No comments:

Post a Comment

Tenkiu...Tenkiu...