Friday, July 10, 2009

Umpama Mimpi Dalam Mimpi

Assalamualaikum wbt....

2 hari lepas aku bermimpi.... mimpi kuar date ngko!! My date-partner aku bukan calang-calang orang taw... nak tau saper?? Jeng jeng jeng!!!! The one and only....... FAHRIN AHMAD!! Hakhakhak!! Dok caye wase.... kuor date ngan Fahrin. Jejaka idaman malaya tu.. Rasa cam bahagia sangat, siap pegang tangan, g shopping, minum2 kat Starbuck... Waahhh bahagia betol. Tapi.. tu cuma mimpi jek. Bangon pagi, aku sengih sensorang like kerang busuk! Ahaks!! Tatau r naper tetibe leh mimpi si Fahrin tuh... Bila aku cter kat mak aku, tergelak besar derang. Malu lak rasanya... Huhuhu... Urmm mujur sangatlah aku kuor date ngan jejaka hensem cam tu. Impossible lah.. Aku ni takder rupa... orang nak pandang aku ngan sebelah mata pon lom tentu.... Tapi, tak kisahlah. At least aku berjaya kuor date ngan jejaka hensem walaupun hanya dalam MIMPI.. Uhuk!

No comments:

Post a Comment

Tenkiu...Tenkiu...