Tuesday, August 11, 2009

Cerita Ceritik Cerituk

Assalamualaikum wbt...

Hye there... wassup?? I wanna ask u'all something. Am i a hiprocrite person?? Urmm.... saper-saper yang kenal aku, maybe derang lebih mengetahui. Huargghhhh!!! Benci betol laa.... Aku tatau nak tulis aper sebenarnya. Aku rasa kadang-kadang aku ni seorang yang hipokrit. Tak pedulikan perasaan orang, cakap kasar. Tapi tulah aku... Dalam keadaan aku nak marah pon, aku still tau batas-batasnya. Mulot lahanat aku ni bukannya pakai main sebut jek. Mulut laser kata orang. Aku juga tahu nak hormat orang, kalo tak... dah lama aku makan penampor.

Saper-saper yang pernah terasa hati ngan kata-kata aku, aku nak mintak maaf banyak-banyak. Ni pon dah dekat nak pose kan. Marhaban Ya Ramadhan.... Well, aku kalo boleh tanak lagi dah sedey-sedey, nanges-nanges... Bazir airmata jek. Kalo nanges sebab dosa aku pada Allah takper la jugak. Huhuhu..... Aku mintak pada Allah, moga hati aku ni tabah dalam menjalani kehidupan seharian. Aku nak kembali senyum dan hidup bahagia seperti dulu. Ditemani kawan-kawan dan keluarga. Aku sedar kadang-kadang sebagai manusia, aku tidaklah sempurna. Mungkin ada baik dan buruknya kelakuan dan tindak-tanduk aku. Sooo cheer's up Mourieys!!!!



2 comments:

  1. kita ni samalah yek... senasib... huhuhuu....

    aci tak....

    ermmm.. yer lahh... kalau dah ada laki. haruzlah ko lupakan kat aku yek...

    sedey...

    tak per lah nyah...

    aku paham...

    ni saje jek nak tulis lebar-lebar. muahaha.. bye!

    ReplyDelete
  2. Hampeh loe mangkok....
    Reti majok jek.
    Tohok laut br tau.
    Ekekeke... :p

    ReplyDelete

Tenkiu...Tenkiu...