Wednesday, November 14, 2007

Rimas

Rimas - Fabulous Cat
Lari lari lari
Aku lari tinggalkan semua ini
Untuk mencari-cari cari ketenangan diri
Pergi pergi pergi engkau pergi dari hidupku ini
Ku tak mahu mahu engkau hadir dalam diri ini
Keluhan hatiku tak siapa yang tahu
Ku simpan semua sebak didada Biarpun ku yang terluka
Pernahkah kau mengerti caraku memujukmu
Pernahkah kau hargai caraku mencintaimu
Lafasan kata dari bibir Adakah ia dari hati
Mungkin kau tak fahami maksud yang tesembunyi
Titisan airmata dari pipi ke bumi
Pernahkah kau peduli betapa sedih diriku ini
c/o Mengapa aku yang terluka Aku yang merana
Aku yang menahan sisa baki cinta ini
Engkau yang meminta Aku yang sengsara
Rimas rimas Aku rimas
Tinggalkan seorang kecundang
Istana jiwaku goyang Roboh dan tumbang
Sawanku lantang Tidak berpantang Letupnya siang siang
Bukannya alang kepalang Datangnya perang
Dan bawaku ke jurang Pulanglah sayang
Janji ku tatang Ku hapuskan dalang
Dalangnya sayang Sayangnya hilang
Hilanglah garang Garangku terbang melayang
Terbongkangku terbang kau terhoyong-hayang
Tak pandang belakang Terkankang gilaku tak diundang
Ku rapuh semua tak bertiang Janjiku kini kan bertulang
Ulang c/o
Lari lari aku lari tinggalkan tinggalkan semua ini
Tuk mencari Untuk mencari ketenangan
Aku pergi tinggalkan Tinggalkan kau sendiri
Ku pergi... kini ku pergi Tinggalkan mu sendiri

******************************************************************************************

Huhuhu.... Sesajer letak lagu nih. Saat ni memang Mouriey's rimas sangat-sangat. Rimas dengan suasana kerja, orang disekeliling Mouriey's, dengan orang yang Mouriey's sayang.... Cukup mencabar dan menggugat jiwa yang tengah memberontak nih. Tatau nak cakap.... Alangkah indah jikalau Mouriey's mampu menciptakan sendiri dunia milik Mouriey's. Dalam dunia tu Mouriey's tak perlu rasa sakit hati pada orang lain dan orang lain tak sakit hati kat Mouriey's. Tapi, boleh kerr?? Impossible lahh!! Well, life must go on.... Do the right thing if u think u're right.... Betol ke ayat nih?! Ahh lantak ah... Hikss!

Semalam masa balek keje, gi antor member jab. Cian dier kene balek jalan kaki sensorang. Karang kang tak pasal-pasal kene culik. Tak ke naya namanya tuh?! Hape aku nak jawab kat mak bonda dia nanti kalo jadi paper kat dia? Huwaa.... Haru beb!! Tengah-tengah syok naik motor scoot tu... ader polis wat roadblock. Tetiba abang pulis tuh suh Mouriey's ketepi. Nak tengok ic, lesen ngan roadtax. Wah wah... mentang-mentang la aku ni kecik, dia ingat aku ni takdak lesen kot? Yang herannya, orang lain yang naik motor takder plak dia tahan. Hawau betol!! Damn it!! Dah ler cik-cik abang pulis muda-muda lagik. Gatal plak tu. Cheh! Benci betol...!!

No comments:

Post a Comment

Tenkiu...Tenkiu...