Saturday, February 14, 2009

Aksi Remp-It

Assalamualaikum wbt...
Semalam ari kan ari minggu... So, aku ngan famili bekpes kat luar. Makan nasi dagang kat Chendering. Nasi makin sikit... Tapi alhamdulillah, kenyang gak r. Rejeki.. jangan banyak songeh, makan aje. Huhuhu... Pas makan, sempat pi ronda-ronda kat lagoon Kuala Ibai. Alerr kat Masjid Terapung. And then we'all pi melawat ayah pada kawan my dad. Dia dah ok cket. Best dengar dia bercerita pasal Mekah, kegembiraan masa menunaikan haji tahun lepas. Almaklumlah, pas dia balik haji ari tu... aku satu famili tak berpeluang jumpa ngan dia. Cam syok jek dengar dia cerita. Urmm... agak-agaknyer bila laa aku leh gi Mekah? Huhuhu... harap-harap aku leh bawak my parents sama-sama tunai haji. InsyaAllah.. mudah-mudahan my famili dimurahkan rezeki...amin.
Pas balek umah kawan ayah aku tu, singgah kat pasaraya Giant.. beli barang-barang dapur. Tengahari kene duk dapur, let's masak-masak. Huhuhu... aku masak yang simple-simple jek. Ayam paprik, terong goreng berlado. My mum masak gulai telor. Bab meng'gulai' ni aku kureng cket. Bukan tak pandai, tapi tak expert cam my mum. Wawawa..... :p
Petang, pi tengok orang drift kete, main moto skreng ngan minibike kat Stadim Sultan Mizan. Nakal btol tengok bebudak nek minibike. Kecik-kecik dah pandai merempit, berlumba. Huhuhu... Tapi tak kisahlah, mereka-mereka ittew di bawah pengawasan ibu bapa, disediakan trek untuk diorang merempit. Bila besor nanti leh r ganti Max Biaggi ke, Valnetino Rossi ke... Ahaks! Sowie r, takder clip disertakan. Huhuhu.... Urmm malas doh nok nulih. Sambung esok2 r plop. Daa...

No comments:

Post a Comment

Tenkiu...Tenkiu...