Tuesday, February 17, 2009

Kecohh!!!

Assalamualaikum wbt...

Ni nak cter.. kat keje aku, berlaku satu kejadian yang tak diingini. Berlaku kat budak-budak bengkel. Aku tak sedar pon coz aku duk lam opis. Tetiba aku dengar ader orang jerit sambil terlompat-lompat. Aku ingatkan aper... rupa-rupanya ular sawa jatuh atas tangan dia. Ya Allah... kecoh dibuatnyer. Penakut jugak rupernyer eek. Kalah aku.. huhuhu...

Ular tu takder laa besor sangat. Dalam 2 jari jek, panjangnyer dekat sedepa kot. Kat dalam opis ni plak ader orang takleh tengok ular. Ape lagi... menjerit sakan laa kawan aku nan sorang nih. Masa tu dia dah pun duk atas kosi...nyorok kat belakang aku lak tu. Aku ni sakit perot duk tahan gelak. Geli-geli jugak.. tapi taklah cam si spider. Uhuk! Takot dowh!

Budak laki sorang ni plak suka usik kawan aku... makin menjerit laa dia. Perit tinge aku. Sabor jelah.. Meja kat kami duduk tu ader cermin... so, budak laki ni hulur laa ular yang duk belit tangan dia tu kat cermin tu. Aku tengok jelah. Cantik corak dia. Berbatik...berkilat kulit ular tu. Kawan aku lagi sorang sound kat aku.. 'Cantik mung kata?? Eiii geli akulahhhh!!!' Kwang kwang kwang... Budak-budak bengkel ni suka sangat usik we'all kat lam opis ni bila derang takder keje.. Aloh laa... Last-last ular tu kene buang. Fuhh.. selamat..

2 comments:

  1. sape tu along???
    yg nyorok tu mesti mok yu...huhuhuhu

    ReplyDelete
  2. brahing hok tepik sgt tuh...psl ulor jatuh atas lengan ye. hok nyorok tu si tihah lah. tgk ulor lam paper pn leh tepik. huhuhu....

    ReplyDelete

Tenkiu...Tenkiu...