Friday, February 6, 2009

Siapalah Aku

Assalamualaikum wbt...

Ari ni aku nak jiwang karets sket... Huhuhu!! Alerr dun wori ler, bukan leleh ponn. Sekadar nak meluahkan, menyatakan apa yang terpendam. Aku ni dah tua... ahakSs!! Tua ker?? Bukan tua kerepot okeyy... Tua dari segi umur r. Patotnyer umur 21, 22, 23 dah patut 'mendirikan masjid'... owang kata kan. Nak mendirikan masjid aper nyer... tiang lom order lagi. Oppss!! Acah jek... Hehehe. Urmm maybe blom masanya lagi kot. Kiter nih saper laa yang nak... Kalo ader pon sekadar persinggahan jek. Datang bila perlu, pergi bila rasa diri ni dah tak diperlukan lagi. Urmm dah terbiasa sangat camtu.

InsyaAllah... ader laa tuh. Aku bukannya apa... sedikit terkilan, sedey bila diperlakukan begini. Saper yang tak terasa bila tengok pasangan lain bahagia. Takder yang tak terasa kan? Yes... aku still ada my famili,my mom and dad... adik2 yang boleh membahagiakan, menceriakan aku. Tapi hati manusia... Aku masih boleh cakap kalo aku takleh hidup tanpa my famili..especially my mom. Aku tak sanggup kehilangan mak aku... Urmm aku ni reti berkenan, sayang, amik berat pasal seseorang... Tapi tatau r samada orang yang aku berkenan, sayang, amik berat pasal aku... buat perkara yang sama kat aku. Hati manusia, saper yang tau kan? Aku pernah dikecewakan, dikhianati, dicurangi oleh orang yang aku sayang dengan sepenuh hati aku... Ia amat menyakitkan!

Tapi aku rasa bertuah sangat.. walaupon seketika, hati dan perasaan ni pernah disayangi oleh seseorang suatu ketika dulu. Dia terlalu amik berat pasal aku, ada bila diperlukan, dialah tempat aku meluahkan masalah... Sekarang, sumer tu dah tinggal kenangan. Aku akan abadikan ia sebagai kenangan terindah dalam hidup aku yang tak mungkin aku lupakan. Terima kasih banyak2! Cuma aku ingatkan pada diri sendiri, "TAK SEMUA CINTA BERSATU"....

No comments:

Post a Comment

Tenkiu...Tenkiu...