Monday, February 9, 2009

Makan Luar

Assalamualaikum wbt...

Ari nih aku bzi cket kat khojer. My boss suh aku settle stok kat store pon lom siap-siap lagik. Banyak benda kene aku kene ingat. Almaklum laa, otak aku dah berkarat... payah cket nak ingat sesuatu. Entah la, payah nau nak ingat... benok semacam jek. Huhuhu... Aku ni ader penyakit nyanyuk ker?? Huwaa.. Kat store tu plak barang berlambak. Tak ikut susunan. Pastu nak kene tau harga, brand apa, nama aper... Huk uluhh... Sabor jelahh!

Mase lunch aku turun town... kawan aku nan sorang nih nak makan tomyam katanya! Aku makan nasi goreng kampong jek.. My peberet pod. Tapi 'kureng' r... Cam nasik goreng bese jek. Cuma dia letakkan ikan bebilis. Nak tanak, aku kene abiskan pasal perot lapor siott.... Pas makan, sempat pi round-round cuci mate cari mamat ensem.. Opss!! Acah jek... Ekekeke...

Tempat we'all makan tu pasau...so, banyaklah jual benda-benda yang digemari oleh kaum hawa. For example... kain tudung, baju, tshirt, jeans, kerongsang... etc. Tapi we'all sekadar cuci mate jelah. Kawan aku ni plak dah angau kat tshirt nih... So simple tshirt tu.. aku pon berkenan. Kaler putih. Huhuhu... kalo ader wet lebey, aku sambar jek. Tapi nan ado! Tengok jelahh..... Aku balek khojer td pon lewat. Ye r, terkontang kanting aku ditinggalkan sensorang diri. Huhuhu... Tapi takpe r, leh backup masa masuk lewat we'all pi lunch tadi. Eekekekekee....


3 comments:

  1. ni best ni citer pasal kt keje...nk taw perkmbgn opic lame gak ni.... ari tu 2,3x ade bdk nyanyuk kt keje tu call tieha soh order brg.... mentang2 r name kerani baru tieha gak...ahak.....

    ReplyDelete
  2. hehehe...nak tau cter psl opis, jgn lupe tros bc blog along k. ahaks! hah?? ye ke?? piye budok nyanyuk tu?? windu kot?? kehkehkeh...acah jek...

    ReplyDelete

Tenkiu...Tenkiu...