Monday, July 23, 2007

Makan & Tido

" apabila kita telah berjumpa dengan seseorang yang kita sayang,
janganlah kita hendak mencari lagi yang lebih baik daripada itu. Kita patut hargai orang yang berada di depan kita sebaik-baiknya. Janganlah kita menoleh ke belakang lagi kerana yang berlaku tetap dah berlaku. Dan semoga yang berlalu tidak lagi berulang. Jika kita berselisih faham dengan orang yang kita sayang itu, kita boleh perbetulkan keadaan dan cuba teruskan perhubungan tersebut walaupun banyak perkara yang menggugat perhubungan tersebut. Dan ingatlah orang yang kita sayang itulah kita jumpa paling cantik dan paling baik pada MULAnya walaupun nak ikutkan banyak lagi yang cantik dan baik seperti rumput tadi. KECUALILAH jika perhubungan tersebut tak boleh diselamatkan lagi, maka barulah kita mulakan sekali lagi. Maka sayangilah orang yang berada di depan kita dengan tulus dan ikhlas. "kadangkala ALLAH hilangkan sekejap matahari..Kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..Puas kita menangis,mencari di mana matahari! Rupa2nya ALLAH nak hadiahkan kita PELANGI". Sesungguhnya kamu pasti mati. Cintai siapa saja yang kamu senangi,Sesungguhnya kamu pasti akan berpisah dengannya.Lakukan apa saja yang kamu kehendaki,Sesungguhnya kamu akan memperoleh balasannya. "

*****************************************************

Assalamualaikum... hye semua. apa khabar? Mouriey's harap kalian semua sihat hendaknya. Mouriey's?? alhamdulillah sihat. dah lama Mouriey's tak update blog kan. akak kita, si NatsUmi bising-bising duk tanya naper tak update blog. huhuhu... sowie yer Nat.... sibok jaga baby baru.... hehehe. bukan baby Mouriey's lerr... anak sepupu Mouriey's. Mouriey's nak masukkan gambar dia dalam blog nie. tp scanner plak rosak. insya-Allah, sok lusa Mouriey's cuba masukkan.

actually, Mouriey's tak tahu nak tulis apa... pasal hidup Mouriey's?? bosan laa.... kat umah pon asyik makan, tido, makan, tido.... berat tak naik-naik jugak!! adusss!! semalam Mouriey's tolong mak prepare santan pulut durian @ santan durian. berlambak durian kat umah. blueekkk!! dah naik jemu dah.... hari-hari duk makan durian. sampaikan hari Jumaat tu Mouriey's sakit kepala. sakit kepala sangat-sangat. mungkin banyak makan durian kot? nak makan ubat tak berani... huhuhu... tahan jer laa.

takder apa yang difikirkan sangat sekarang nie.... cuma still rindu kat someone.... ehmm?? arghhh!! dulik ah... lebih baik tido lagi besh!! muahahaha!!

1 comment:

  1. ooo rindu?


    rindu sapa la tu
    adakah org yg dirindui..merinduimu jua...ha ha ha

    ReplyDelete

Tenkiu...Tenkiu...