Tuesday, May 20, 2008

Kepercayaan

Assalamualaikum.... wbt

Urmm lame nau aku tak hapdet blog nih. Takder mase wehh... Aku ni kan, kadang2 mudah sangat percaya kat orang. Kadang2 tu bleh jugak jadi tak mudah percaya pada orang. Pelik kan? Huhuhu.... Aku ni sebenarnya (bagi sesaper yang tak kenal aku, meh sini aku nak introduce cket pasal aku...) seorang yang keras kepala, degil, babil... or yang sewaktu dengannya. Masa kecik2 dulu aku ni degil cket. Salu kene piat, kene balun dek ayah. Mana taknyer, pi panjat pokok ngan bebudak lelaki, g ngail kat bendang, main beskal round2 kampong.... Balek umah pon waktu maghrib. Huwaa.... Tapi besenyer ader orang yang pretend aku... my late grandma (belah ayah). Dia lah salu yang bela aku, marah ayah aku sebab pukul aku... Aku ni kan cucu kesayangan dia... Heheheheh.... Tapi tu dulu.. Skrang alhamdulillah, mencuba untok menjadi pompuan tulen. Ahaks!! Aku ni suka wat keje last minute, jalan pon takder laa cam pompuan tulen. Cepat jek jalannyer, cam robot gamoknye. Hehehe.... kalo tak caye, tanya Ejard. Ahaks!! Sebab dulu aku ni lebih suka men ngan budak lelaki. Takdernye nak men masak2, men kawen2.... Huhuhu.... Tapi, sekarang ni aku nak jadi pompuan. Betul2 pompuan.... Jalan mesti ayu, duduk sopan santun, pakai alat solek, melaram ngan baju2 cantik....huhuhu.... Menci. InsyaAllah. Aku rasa aku takder laa seteruk dulu. Cuma bab percakapan tu 'laser' cket. Uhuk... Alerr, terkadang lepas jugak. Bukan sengaja pon. Huwaa... Urmm sesok aku cter lagik. Nak balek dah. Daa....

No comments:

Post a Comment

Tenkiu...Tenkiu...